uzak masaüstü ....sanırım yanlış yapmışsın...

Geçenlerde vatandaşın biri beni aradı kendisinden hiç beklemediğim performansta bir soru sordu. :)

Evdeki bilgisayarıma uzaktan bağlanmak, dökümanlarım üzerinde çalışmak hatta uzaktan dosya aktarmak istiyorum.Mümkünmüdür?

Büyük bir sevinçle arayan vatandaşın ihtiyacını karşılamak üzere evine gittim.Sevinmemin sebebi ise teknoloji dünyasının yeni bir bilinçli kullanıcı kazanmasıydı. Tabi bir ümitle....

Evdeki pc sine telekomdan sabit ip kiraladık. Adsl modeminde gerekli port yönlendirmelerini yaptık. Yaptık diyorum çünkü ben söyledim vatandaş gerekli işlemleri kendi elleriyle yaptı. Herşey çok güzel gidiyordu....

Nasıl bağlanacağını MSTSC komutunu kullanıcı adı ve parolasını vesaire detayları kendisine izah ettim hatta not aldırdım.

Aradan 2 hafta geçti..Kendisi bana dün telefon açtı ve şikayeti şuydu...

Yav dostum bu uzak masaüstü ile hiç  bağlanmıyordum.
Az önce evdeki internet kesik olduğu için internet kafeye gittim bağlanmaya çalıştım ama bağlanamadım. Yanlış yapmışsın sanırım gelip düzeltirmisin .....

Hiç yorum yok: